Оплата
У нашому інтернет-магазині ви можете вибрати 3 зручних методу оплати:
- Оплата готівкою при отриманні
- Оплата на р/р ФОП без ПДВ
- Оплата на картку ПриватБанку
Доставка
- Самовивіз у Львові – адреса для самовивозу м Львів, вул. Галицька 19 (2 поверх, код домофона “19”). Перед тим як зробити самовивіз дочекайтеся дзвінка менеджера для підтвердження замовлення.
- Доставка кур’єром по Львову – доставляємо в межах Львова кур’єром (це абсолютно безкоштовно, оплачуйте тільки товар).
- Доставка НовоюПоштою по всій Україні – так ви зможете переконатися, що з посилкою все в порядку, повністю перевірити товар, і тільки потім внести оплату. Але враховуйте, що вартість пересилки і % за накладений платіж завжди оплачує замовник.
Повернення
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути або обміняти товари, придбані в магазині UkrainArt, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Умови обміну / повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Споживач (термін вживається в такому значенні согл. Статті 1. п.22 Закону України «Про захист прав споживачів») – фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, не пов’язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника.
Обмін або повернення товару належної якості провадиться:
- Якщо він не використовувався;
- Якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- На підставі розрахункового документа, виданого споживачеві разом з проданим товаром.
У разі виявлення покупцем пошкодження на придбаному товарі, покупець зобов`язаний негайно фотографічно задокументувати пошкодження та повідомити про нього перевізника і нас. Відтак покупець/перевізник повертає товар на адресу його відправлення, при чому покупцю, якщо він його відправляє, відшкодовуються усі сплачені ним кошти, як за вартість товару, так і за вартість його зворотньої доставки.
Якщо товар повертається покупцем з інших причин*, покупцю відшкодовується сума вартості придбаного товару з тим, що вартість зворотньої доставки покриває він сам.
*Причини мусять бути вказані покупцем письмово (електронною поштою) протягом двох діб після отримання ним товару.